Galen tjej hitåt

Tja bloggen, allt väl? En annan har ju huvudvärk, men det går väl över snart.

Kom hem för typ en timme sen från hockeyn, gick skitbra att jobba idag och nu såhär efter är det i sin vanliga ordning! Värk i fötter, ben och rygg. Luktar korv och kaffe, mumma!

Ligger och kikar på criminal minds nu och ska väl snart försöka sova. Känner mig trött så det ska väl gå bra. Fast man vet ju aldrig. Imorgon är det fredag vilket betyder starten på helgen, helt fantastiskt! Vet dock inte vad jag ska göra, men nånting lär väl kanske hända. Råkar även ha ett lov som ligger och väntar nästa vecka. Kanon eller kalkon? Ja ni kan ju fundera på vad jag tycker........

På tisdag åker jag till Stockholm med Jennifer, ska njuta av rihannas konsert och bara må gott. Ska försöka att inte äta upp mina pengar som sist så jag måste leva riktigt fattigt resten av månaden, hade varit ganska tråkigt de. Men men, innan dess hoppas jag att det händer nått roligt iallafall.

Idag har jag varit skitglad pga att det går bra för mina vänner, plus att jag har varit sjuk i två dagar och inte pratat med någon, så då blir jag automatiskt ganska glad också när jag väl får prata. Sen fick jag höra av en i klassen att jag såg ut som en fotomodell på klasskortet :s JAHA tänkte jag och funderade lite snabbt på hur det gick till. Hon sa att jag hade en sån blick rakt in i kameran bland annat, haha så det tackar man för trots att jag inte håller med :p Sen sa Jennifer att hon tyckte mitt -Det Är Så Jag Säger Det inlägg var roligt och att hon hade legat och skrattat åt det imorse. Trevligt att jag underhåller henne och att nån faktiskt orkar läsa igen den ganska meningslösa texten, fast å andra sidan är inget speciellt omeningslöst på denna blogg. Haha Bea skrev på fejjan att hon inte kunde sluta läsa min blogg (trots att hon egentligen var tvungen att plugga!) för att den var så intressant. Jag förstår inte vart hon hittar allt intressant med det var ändå kul att höra! Till sist skrev Bea igen på sin egen blogg, att jag var den galnaste i klassen. Det kan ju va nått bra, jag är åtminstone inte tråkig!

Men nu ska jag sluta skriva löjla mig och sova istället. Det blev ett ganska korkat inlägg, men som sagt, så blir jag såhär när jag bara legat inne i tystnad i två dagar. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0