freestyla.

Hej påre. Sitter här i soffan och gör i princip ingenting, kikar runt lite, lyssnar på musik, och försöker samla ork till att packa. Ska till pappa sen, och ikväll blir det nog en prommis med Julia.

Igår efter hockeyn gick jag hem hur snabbt som helst, måste ha varit rekord alltså! Kom iallafall hem, åt hur god mat som helst, längesen nånting smakade sådär gott må ja säga. Sen fixade jag mig lite innan jag vandrade till Maja där hon, Elin och Micaela var. Sen kom det lite mer folk. Hade skittrevligt!

Kom hem för några timmar sen. Bytte om till myskläder och intog soffläge på en gång! Mycket skönt. Ska väl snart försöka orka packa mina grejor så jag kan åka till pappa nån gång. Mängder av bilder ska redigeras och några lär ju kanske hamna här. Så nu måste jag göra ett ryck.
-
Det står skrivet i pannan att
man väcker en ångest när
man släcker en annan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0