Det är så jag säger det

Jag längtar efter att få åka utomlands och ha fantastiskt roligt fast att det är som det är. Men samtidigt längtar jag efter att snön ska falla och att det ska bli sådär mysigt ute på gatorna om kvällarna. Jag saknar vintern år 2008 då jag och Jennifer hittade varann och var ute och bara gick hur mycket som helst, det var en fin tid mellan oss och jag kan säga att idag, så är det de enda som betyder nått från det året. Jag längtar efter att få fylla arton och känna mig lite vuxen, jag kan nästan lova att det kommer bli en väldigt rolig tid. Jag saknar känslan jag hade när vi vann serien, det var obeskrivlig lycka. Jag längtar efter säsong nio på one tree hill, jag längtar efter avsnittet med snyggLucas. Jag saknar dom gångerna då Julia kom hit till pappa och pluggade med mig, jag saknar kladdkakan vi åt samtidigt också. Jag längtar efter den dagen jag blir mångmiljonär på lotto, ja dit längtar jag jättemycket. Jag saknar min finnfria panna. Jag saknar Thailand och min farmor. Jag längtar efter julafton för vi ska vara hos min faster, och det är alltid trevligt där. Jag längtar efter den dagen jag känner mig nöjd med mig själv. Jag saknar Ellen. Jag längtar till jag tar studenten och hela den månaden i huvudtaget. Jag saknar att känna igen, jag längtar efter någon som är perfekt för mig. Jag längtar tills jag och Jennifer ska till Stockholm och gå på rihannas konsert. Jag längtar efter twilights nästa film, och jag struntar i att det där lät väldigt töntigt. Jag längtar tills jag har ett roligt och grymt jobb som jag tjänar fina pengar på. Jag längtar efter att få flytta hemifrån. Jag saknar Moa som bor i Piteå. Jag längtar efter alla helger i världen. Jag längtar efter en mage utan smärtor. Jag saknar mitt mörka hår ibland. Jag längtar efter sommaren för då ska jag stå ute i regnet och vara ledsen, (jag har aldrig grinat ute i regnet och vill gärna prova). Jag längtar efter den dagen då jag hittar en artist med magisk musik. Jag saknar när jag kunde sitta i timmar och bara rita. Jag längtar efter att kunna somna när jag vill. Jag längtar efter att köpa kläder. Jag saknar min stora säng hos mamma och någons famn att ligga i. Jag längtar efter att få långt och tjockt hår. Jag saknar att tycka att bild är kul. Jag längtar tills jag reser mycket när jag blir äldre. Jag längtar tills den dagen vi kommer fram till vad det är för fel på min mage. Jag saknar fotbollen nu när vi har uppehåll, och jag längtar efter den nästa Mcchicken hamburgaren jag kommer äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0