Brandstation

God natt än en gång.

Besöket på restaurang brandstation med laget var hur trevligt och kul som helst. God mat, fina människor och många skratt. Otroligt, otroligt bra kväll.

Diplom och priser blev utdelade, fina presenter till ledare och bra ord om oss spelare. Världens bästa lag, gud va jag tycker om er.



Efter många timmar där så åkte ja hem då dom andra ska ut på partaj. Tråkigt att inre vara arton, men det kommer ju en dag det med. Fast just ikväll, lite för sent. Men men! La mig för en stund sen i sängen, nya criminal minds avsnitt att se. Och imorgon är det söndag, tråkig dag och helgen närmar sig sitt slut. Ska egentligen till mamma, men stannar här till på tisdag. Och då är det inflyttning i stugan på riktigt! Finally. Dock lite rädd för att sova där ensam, men i värsta fall får jag väl smyga in och sova på soffan ;) Det löser sig.

Ne snart somnar jag, natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0