Bra dag

Tjabba, sitter på ishallen nu och väntar på att allt ska dra igång. Har inte allt för mycket att göra då jag har plockat fram allt, men det kan ju vara skönt det också.

Har vaknat kanske fyra gånger under natten, och jag har varit så jobbigt jäkla trött alla gånger att jag verkligen inte fattade hur jag ens kunde vakna. Ställde iallafall alarmet på halv elva imorse, var än en gång svinigt trött när det ringde, så jag drog mig lite innan jag tillslut klev upp. Efter det fixade jag mig lite, åt frukost, och sen for vi till Alvin som fyller år :) var där en stund, sen skjutsade mamma mig hit.

Efter matchen så går jag hem och käkar gomat med Lemons och Johan, sen lär jag väl sitta med dom hela kvälllen om inget annat dyker upp.

Vill bara säga att jag ringde och anmälde mig till handledarutbildningen igår, så snart är även jag ute på vägarna och kör. Haha se upp..

Nej nu ska jag fördriva tiden med lite yatzy, hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0