We found love

Men godnatt påre. Händelserik dag? Kan ja lova!

För dig som vill veta så kan jag ju berötta om dagen. Vi började med att åka tåg till Stockholm, det var skönt och det gick snabbt. Sen åkte vi hit till jennifers mormors lägenhet och lämnade grejor. Efter lite chilling så gick vi på Nancys och åt kanske världens godaste mat. Jag tog mig en sallad från himmelriket, heelt fantastisk var den. Efter att ha suttit där ett tag så gick vi till lägenheten igen innan vi begav oss mot Globen. Väl där så gick vi runt och kikade lite, åt mat igen på donken och kollade runt ytterliggare en stund. Sen tyckte Jennifer att vi skulle åka upp på Globen, så vi gick och kollade in priset som inte alls var så farligt. Så vi köpte två biljetter och upp åkte vi, måste ju säga att det var jävligt häftig samtidigt som man tassade omkring och var livrädd, men helt klart värt det!

Efter några timmar gåendes inne på Globen shopping så gick vi tillslut ut och köade. Väl därinne stog vi och väntade ett bra tag innan nån dj körde igång. Det var skitbra till en början, var skitpepp men det var ju Rihanna vi väntade på. Så efter att han hade kört en timme tog det ganska lång tid innan hon väl kom. Och vad som hände strax innan det är en annan historia, men det löste sig bra :)

Hon var svinbra och det var värt varenda öre. Det bästa jag sett helt klart, mmmm ler bara jag tänker påre. Hua. Magiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0