vad vill du?

Ikväll vill jag fotografera allt jag ser. Jag vill ha nya täcken till min säng. Jag vill att mitt hår ska växa som ogräs och bli svinsnyggt och vågigt. Jag vill tatuera allt jag vill ha och allt jag tycker är snyggt. Jag vill äta bra mat och träna mer så att jag får den kroppen jag faktiskt vill ha. Jag vill måla mina naglar i en permanent svart färg för jag älskar svart. Jag vill vinna hundra miljoner så jag slipper oroa mig över någon skitekonomi, jag tycker att pengar är lycka vad än vissa säger. Jag vill flytta hemifrån och inreda precis som jag vill, jag vill köpa onödiga köksprylar också. Jag vill somna i någons björnfamn och aldrig någon annanstans. Jag vill pierca tungan fast att jag inte kan, jag vill ha anchors i nacken och ta något hål till i öronen. Jag vill ha salladen på Nancys i stockholm. Jag vill ha precis dom kläderna jag älskar utan att vara obekväm. Jag vill åka till nått fattigt land och ta hand om undernärda barn som har flugor i ansiktet. Jag vill kunna sjunga så att alla som hör får gåshud. Jag vill att alla mina önskningar på 00:00, 11:11 och 22:22 ska slå in någon gång så allting blir som jag vill. Jag vill ha en tjock cool hund som inte släpper hår och luktar illa. Jag vill ha ett skäggigt ansikte som ser på mig varje dag och som vill ha mig. Jag vill bli lika snäll som jag var förut, men jag vill också kunna säga ifrån som jag kan nu. Jag vill ha bra självförtroende. Jag vill ha en halv rostbiff, ljust bröd, med sallad, gurka och vitlök på. Jag vill ha den snyggaste magen jag någonsin sett. Jag vill att mina telefon ska vara en 4s, med osprucken skärm, en låsknapp som funkar, med touch som funkar jämt, och med en ljudknapp som inte glappar. Jag vill ha spotify prenium. Jag vill till thailand och må så jävla bra. Jag vill vara duktig i skolan igen. Jag vill vara kär, jag vill känna känslan när man står och skriker varandra i ansiktet, och sen blir sams igen. Jag vill kunna läsa andras tankar. Jag vill vakna mitt i natten och höra Julia säga en massa roliga saker i sömnen. Jag vill åka till ett ställe där ingen kan mitt namn, fast det är jag egentligen livrädd för, så det kanske jag inte vill ändå, men jag kan önska att jag hade velat det. Jag vill ha bra kondition.

Men det är bara ikväll. Imorgon vill jag väl något annat. Såklart.

Kommentarer
Postat av: beaa

"Jag vill åka till nått fattigt land och ta hand om undernärda barn som har flugor i ansiktet." HAHAHAHA ÅÅÅ SAAARAAA jag dööör av asgarv! Det vill jag också göra! <3

2011-11-26 @ 01:17:17
URL: http://beaboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0