too tired to care

Tjatja! Sitter på Engelskan nu och ska snart gå. En lektion kvar innan vi slutar, bra skönt. Har varit här sen nio imorse då jag och Jennifer skulle ha seminarium på religionen. Det gick som det gick sen myste vi på i samhällsrummet nån timme innan vi började.

När ja kommer hem ska ja käka lite och sen tokplugga. Nu jävlar ska det hända något på skolfronten, måste skärpa mig alltså. En ny skolSara kanske? Ja vi får väl se, man kan ju alltid hoppas iallafall. Så nu vet ni vart jag har för mig resten av dagen. Skola coh plugg. Klingar så jobbigt i mina öron dedär, men måste man så måste man!

Kan hända att jag får en dubbelsäng hos pappa idag också. Efter att ha sovit i 90s sängen i några månader nu så är jag mer än redo för att breda ut mig!!!! Wohooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0