the best of me?

Är less på världen och less på mig själv. För nu går ingenting bra.

Vart är hon som verkligen kämpade? Vart är hon som vägrade ge upp, och vart fan tog
tjejen vägen som faktiskt brydde sig? Inte är hon här iallafall, jag är inte kvar.
Så känns det ikväll.

Jag hatar att jag aldrig vet jag vill, för jag gör allting så svårt exakt hela tiden. Jag hatar att jag inte verkar ha lärt mig nånting i skolan, för här sitter jag och pluggar men fattar ingenting. Jag hatar att jag har ont i min mage och att inte en jävel kan fixa det. Jag hatar att jag är negativ jämt när inget går bra, precis som idag, precis som senaste tiden. Kan nån snälla bara ge mig lite motivation, för jag är inte såhär. Jag har ingen kontroll längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0