stand together

Men tja, fint med onsdagkväll må ja säga. Endast två ganska sköna skoldagar kvar innan lite ledighet. Hallelujah!! Den här dagen har iallafall gått bra, hade sista naturlektionen innan morgondagens prov och för en gångs skull så gick nog lite in i hjärnan för att stanna, eller ja, jag tror det iallafall. Sen har jag suttit i över en timme och försökt förstå mig på danska, bra konstigt språk dedär. Väldigt ologiskt för mina öron, men men!

Ikväll står träning på schemat, och ikväll tänkte jag vara bra. 
Insåg precis hur bråttom jag har också, blir hämtad halv och jag har inte ens bytt om än. Såååå jag får skynda mig att skriva. Iallafall så imorgon väntar som sagt ett jobbigt prov som samtidigt ska bli döskönt att få undan. Sen har jag nog inte planerat så mycket mer, fast det känns ändå som att jag har bestämt nått. Fast ne?? Jaja, kommer väl på det isåfall. Sen på fredag ska vi in på rättpsyk med klassen, så det blir nog intressant. På kvällen blir det jobb på hockeyn, och vad som händer efter det är det ingen som vet ännu. Så vi får väl se.

Men nu måste ja kila! Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0