jag går i vinterskor

Men hej. Bra dag? Joedå må ja säga. Så det är ju bra.
Har haft en ordentlig träningsvärk hela dagen, så du som har sett mig komma gungade fram som ett fån, där har du svaret varför. Annars då? Det som gjorde min dag var att historien var inställd, och det tackar man ju aldrig nej till. Så jag tog bussen hem och intog soffläge, sen käkade jag, och sen sängläge. Mycket skönt.

Just nu försöker jag förbereda mina lungor för ett fotbollspass. Hua, HUR ska detta gå? Ja vi får helt enkelt se, förhoppningsvis bra. Antar dock att det inte kommer göra det. Fast nu ska jag va positiv: Jag ska få bättre kondition.. Jag ska få bättre kondition.. Jag ska få bättre kondition.. Jag ska få bättre kondition.. Jag ska få bättre kondition.. Haha hejdå nu..

Och Bea, förlåt för att jag slog dig min älskade ♥ hihi

Kommentarer
Postat av: beaa

du ska få igen din lille apaa :D<3

2011-11-16 @ 22:37:33
URL: http://beaboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0