första advent

Godmorgon. Vilodagen är här och även första advent, inte långt kvar till jul nu inte!

Igår kom Bea hit och jag fixade mig lite, sen gick vi bort på ica och handlade mat och lite annat gott. Sen kom Ellen och tillslut så skjutsade Jens oss till Bea. Väl där så gjorde vi inte så mycket, pratade lite, lyssnade på musik, Bea tog fram ukelelen och spelade en massa fint, sen kom Fp och vi började med maten. Hade en jäkligt trevlig kväll hemma hos Bea och sen kom några och hämtade upp oss för en sväng lite överallt.

Vaknade för ett tag sen med Jennifer om min sida, sen åkte hon och jobbade. Och jag intog soffläge, och nu hamnade jag här. Ska dock sätta mig i soffan snart och hänga lite innan jag drar igång med allt mitt plugg. Hua..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0