försöker bli bra igen

Vad gör man när man inte vet vad man ska ta sig till? Vad gör man när man varken vet vad man ska säga eller göra längr? Vad gör man när man bara försöker och försöker men aldrig kommer nånstans? Vad gör man när man är så fruktansvärt rädd för att göra fel att det skrämmer en? Ja, hur gör man då?
Vad gör man när man inte har någon aning om vad man håller på med? Vad gör man när det känns som att det blir för mycket? Vad gör man när man försöker vara tillräcklig men känner att man är helt tvärtom? Vad gör man när ens familj säger att dom är så stolt över en, när det är nu dom inte borde vara det?

Vad gör man när man inte kan bestämma sig? Vad gör jag när jag knappt orkar bry mig längre? Jag är inte lika ansvarig längre och jag hatar det. För vart är motivationen som jag en gång faktiskt hade? Jag vet ingenting längre, så vad gör man då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0