fast car

Vad har hänt med mig då? Jag som brukar va så aktiv... Fast å andra sidan har det inte hänt nånting intressant alls så det gör väl inget. Jennifer sov hos mig lör-söndag iallafall. Sen tränade ja i söndags, och sen har jag inte gjort nått mer. Var svintrött igårkväll, fick kämpa för att inte somna vid sex :o Sen var det en massa bra program på teven så det blev lite halvsent ändå. Så kan det gå.

Idag hämtade mamma mig på skulan, åkte sen direkt till ica för handledarutbildning i några timmar. Så nu är det bara att skicka efter nå papper och vänta en stund innan jag kan börja med mitt körkort. Haha hua, hur ska detta gå? Mamma bjöd mig på en sallad efter också, satt ganska perfekt den må ja säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0