believe me

Oj vart tog jag vägen då? Ingen som vet. Det är väl på tiden jag skriver eftersom jag inte skrivit sen i torsdags. Så vad har jag gjort då?

Efter skolan i fredags åkte ja hem och fixade mig lite. Sen skjutsade Johan mig till Julia, fixade oss lite till innan Bettan och Jennifer kom och hämtade upp oss. Åkte sen vidare ut till tranviken och var där hela kvällen med en massa tjejer innan några till ramlade in. Hade svinigt kul. God mat och jävligt roliga tjejer, kunde inte gå fel helt enkelt. Innan hemgång så svängde vi förbi donken och käkade lite, sen mot sörberge igen.

Igår tig jag med mig mitt täcke och kudde och la mig i soffan. Sov i två timmar ungefär och sen åkte jag och Jennifer på indiana och åt pizza. Efter nån timme eller två där så gick vi på ica och köpte med oss en massa gotta. Sen intog vi sängläge (I MIN NYA SÄNG, ÅÅ HIMMELRIKET!) och såg på film, tv och sen film igen. Hade mysigt och sen somnade vi. Dock var grannarna igång igen med sin musik, men efter en stund av irritation så lyckades jag ändå somna.

Idag ska jag hjälpa Bea med sitt hår, så ska alldeles snart gå bort på ica. Så nu kanske man ska gå och klä på sig. Ja hejdå

Dumma beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0