bara för att

Är du singel nu? såklart
Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långa
Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? ja
När hade du sex senast? nå helger sen.
Har du kört oskyddat nån gång? ja
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? inte direkt.
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ja
Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nej
Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? ne
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? självklat
Sparat något från ett gammalt förhållande? nej
Somnat gråtande pågrundav kärleken? ja
Varit på en blind date? nej
Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? jaru, vet inte ens om vi var tillsammans. men tre månader typ.
Har du någonsin varit kär? ja kanske de
Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? ja
Har du någon bästa vän? ja
Är du ofta med dina vänner? ja
Vad brukar ni hitta på? myser. och shoppar. typ så.
Bästa minnet med någon vän? har många bästa
Kan du vara dig själv med dina vänner? självklart
Har du hatat din bästa vän? jag har inte hatat. bara varit så arg att jag sagt att jag hatat. så kan det gå.
Litar du på din bästa vän?  ja hua.
Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? ja.
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? ja
Var bor din bästa vän? fagervik och timrå, och bergeforsen
Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? när vi vill så.
Har du ljugit för någon kompis någon gång? ja
Har någon kompis ljugit för dig någon gång? har dom säkert
Ljuger du för dina vänner ofta? nej
Har du många kompisar i din klass? några
Vilka eller vem är du mest med i din klass på skolan? jennifer
Du fick en puss av? julia sö tror ja. eller jag vet inte
Sov med dig i samma säng? filip
Du delade ett riktigt skratt med? dom inatt
Du gick på bio med? jennifer och ellen tror ja de va
Du höll i handen? filip
Du gick på stan med? mamma
Delade en pizza med dig? jennifr
Du ringde? vet inte
Skickade ett sms till dig? bea
Du kramade? bea kanske.
Du skrev med på msn? minns inte ens sist jag var inne där
Du snackade skit om? vet inte
Du åkte bil med? mamma
Gav dig en komplimang? lehman
Du kollade på film med? vet inte
Betalade något åt dig? elin
Grät inför dig? ellen

Bor dina föräldrar tillsammans? nepp. längesen dom gjorde de
Om inte vem bor du mest hos? båda två
Har du eget rum? ja
Egen dator? nej
Egen tv? ja
DVD? japp
Boxer? ja men jag använder den inte
Internet? ja.
Vilka färger går i ditt rum? hos pappa, rött och svart. och hos mamma är det typ svart och vitt
Har du stor golvyta? inte jättestor
Får man plats att sova fler än en i din säng? jajemen
Är köket stort? ja lite så
Ismaskin? nej
Micro? ja.
Glass i frysen just nu? ja.
Fler än ett badrum? ja.
Badkar eller dusch? både och
Tvättstuga? inte en egen.
Balkong? ja.
Bra grannar? ja en del iallafall
Favoritfärg? svart
Mobiltelefon? iPhone
Skola och program? timrå gymnasium, samhälle media
Oskuld? ne
Senaste filmen du såg? minns inte
Senaste låten du lyssnade på? bon iver come talk to me
Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? jeffi skullle ju fixa
Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? vet inte
Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? vet inte
Vad åt du till middag igår? mos och biffar.
Har du duschat idag? nej
Vad var det senaste du sa till din mamma? hejdåå
Vad var det senaste din mamma sa till dig? ha de bra gummman, hejdå
Har du skolkat någon gång? ja
Är du en svartsjuk person? ibland så. jag hatar det
Går vänner före en partner? ibland
Kommer du bra överens med din familj? ja
Vad ska du äta till middag ikväll? har äte redan
Har du några syskon? ja ett
Jag har insett att min senaste kyss - var nog den sista med den personen.
Jag är sämst på - att göra saker i tid.
Jag vill verkligen - lära mig att inte skjuta upp plugg.
Om jag var ett djur skulle jag vara - nånting coolt.
Om jag var en insekt skulle jag vara - NEJ NEJ OCH NEJ.
Om jag vore ett redskap skulle jag vara - men jag vet inte.
Jag kommer alltid att vara - långstång
Det finaste som finns - är mina finaste
I sommar - hade jag kul.
Sist jag grät var - förra helgen
Jag kan - lyssna på en låt om och om igen. vilket resulterar i att jag blir less på den.
Jag kan inte - sjunga
När jag vill tänka - lägger jag mig i sängen. kanske lyssnar på musik, eller så sätter jag mig och skriver milslånga texter på evernote.
När jag bakar så bakar jag - nått gott.
Min mobiltelefon är - bra.
När jag vaknar på morgonen - så hatar jag att jag förmodligen ska till skolan.
Innan jag går och lägger mig - brukar jag spela yatzy.
Just nu tänker jag på att - jag borde sluta spela yatzy.
Bebisar är - svingulliga så länge dom inte är jobbig.
Idag har jag - inte gjort nånting. varit trött.
Ikväll ska jag - sova som en gud.
I morgon kommer jag - vara i skolan..
Jag pratar - svenska.
Jag tycker om - människor som inte gör mig irriterad,
Jag avskyr när folk - är idioter.
Mina närmaste vänner är - så bra
Min första vän hette - ellen källman.
Kärlek är - fint.
När jag borstar tänderna - kan jag inte stå still
När jag lagar mat - blir det gott.
Jag tänder på - bra beröring
Det är charmigt när - dom inte fattar själv att dom är charmig.
Jag är rädd för - att bli ensam. att bli svinfet. för att hamna i lyxfällan. spindlar. mörker ibland. höjder ibland.
Den värsta känslan är - när allt känns så jävla dåligt.
Den bästa känslan är - när allt känns skitbra. glädje.
Jag är bäst på - att ha dåligt kondition. världsmästare i det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0