nationella

hallådär. kom nyss hem från en väldigt solig dag. hade nationella imorse till elva, sen hade vi våran första och sista lektion klockan 3. så jag har suttit ute i solen i 4 timmar, vilket har resulterat i väldigt röda kinder, haha ser hemsk ut. efter skolan gick ja hem, sen gick ja ut igen och mötte julia och anny. gick till pizzan och köpte med oss mat, sen gick vi till viktor mfl. och umgicks med dom. så jag kom precis hem igen. kvart över kommer mamma och skjutsar mig till träning, går på gräs idag vilket nog kommer bli skönt. dock är jag inte ett dugg träningssugen, går skit nu så det blir lätt så. är lite smått less över att jag är helt fullbokad enda till på lördag då jag åker också, känns jobbigt på nått vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0