haha

bra dålig uppdatering här alltså. men har ju fan aldrig nån tid över känns det som.
har sovit typ tio timmar inatt, och ändå var jag dötrött när jag vaknade imorse :o klev iallafall upp som en zombie och tog på mig nå kläder, kletade på mascara och sket i håret. sen gick ja bort till ellen och vandrade sen vidare till skolan med henne. hade först natur, klarade mitt prov mycket bättre än va jag trodde också, så det var ju skönt. sen käkade vi lite innan engelskan, jobbade med boken som vi skriver om oss själva. min framsida består av den snyggaste bilden som någonsin knäppts på mig också, haha ↓

........ isf så.. sen när vi slutade träffade jag saris en stund och sen promenerade jag hem med ellen igen. vi hämtade upp hunden och gick sen vidare till mig, visade mitt linne som jag beställde och sen la jag mig och kollade på glee. min tanke idag var att jag är helt ledig idag, inget skolarbete som står och väntar och varken fotboll eller jobb heller. dock så ringde tränaren och ville att jag skulle komma på matchen, så nu sitter ja här i fotbollskläder och väntar in anna som jag ska få åka med.

skulle egentligen jobba imorgon men ja känner att ja inte har någon tid. måste packa och grejja det sista innan vi rullar mot stockholm på lördag. s k a b l i s å j ä v l a s k ö n t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0