trouble

men tja. uppdateringen här ligger visst på noll igen, men det kommer. har inte orkat ladda kameran så den används inte för tillfället, vet iallafall inte vad jag ska knäppa på så. kan ju berätta vad jag gjort sen sist ja skrev. jag följde med ellen till pettersons lägenhet igår efter skolan och kikade medan hon städade. haha ja vissa gör ju allt för pengar. brare. sen gick vi hem till henne, åt mat, var barnvakt åt ture, sen den roligaste vandringen hem på länge. ellen halvjoggade bredvid mig och jäklar va längesen ja skrattade så mycket alltså. och imorse stog alarmet på sju, klev upp, duschade av mig lite snabbt, tog på mig myskläder och for in på sjukhuset. dom stack mig i armarna och pratade en massa. ska få åka tillbaka och göra ett till uljud också, så det är ju lite på g iallafall. mamma skjutsade tillbaka mig sen och sen har dagen rullat på som vanligt. väldigt skönt att onsdagen är över iallafall, imorgon äre chilldag och fredagen är väl ok, sen på kvällen efter jag jobbat ska vi tjejer ha pyjamasparty, hahaha bra längesen man hade det alltså, men det ska ju bli bra kul de med.

nämen sova en stund? kanske låter kult.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0