svar på kommentar

Hanna om tell me:
Åh du får till så fina bilder sara! :)
Gör du om effekterna i något program? isf skit bra!
: men tack så mycket! :) grejjar alltid med mina bilder, lite som mycket. använde alltid picnik förut men har nu börjat använda photoscape istället. sök på google så kan du ladda hem det :)

tjabba. har suttit här en stund nu och läst en massa bloggar. är helt slut. skolan rullade på fint och jag älskar att det är fredag imorgon. har inte en krona kvar och jag lär bara sitta hemma, men det skiter jag i. vill bara ha helg ja. ska träna ikväll för första gången den här veckan, missade ju träningen pga kursen jag var på sön,mån, tisdag. så nu jäklar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0