rolig tjej

fyll i med ett namn -
denna person har bra andedräckt - luktar inte i andras munnar så ofta faktiskt
denna person skulle jag kunna göra allt för - pappa
denna person älskar jag - jennifer hägglund
denna person har jag haft sex med - channing tatum ;)
denna person är det bästa som har hänt mig - kan nog inte bara säga en här ja eller
denna person finns alltid där för mig - jennifer, ellen
denna person saknar mig - hur ska jag veta
denna person skulle jag ringa om min pojkvän hade tagit livet av sig - jaru, vet inte ja
denna person vill jag kasta en sten i huvudet på - kastar inte stenar ja eller 
denna person är bra på att kyssas - dålig på att nämna namn ja, haha
denna person kysste jag senast - hähä hemlis
denna person är värd guld för mig - tjejorna
denna person kommer jag aldrig svika - tjejerna
denna person är kul - julia söderberg
denna person är gullig - ellen källman
denna person fick jag senast ett sms ifrån - filip
denna person skickade jag senast ett sms till - filip
denna person va jag hemma hos senast - ellen
denna person va senast hemma hos mig - jennifer
denna person låg senast i min säng - vet inte, jennifer kanske
denna person har jag haft roligt med - julia söderberg!
denna person har alltid varit något extra för mig - ellen källman
denna person har jag släppt kontakten med - elin
denna person kommer jag aldrig släppa kontakten med - tjejorna hoppas ja
denna person va jag senast på toaletten med - jennifer
denna person delade jag senast en cigg med -
denna person sov jag senast hos - hemligt
denna person sov senast hos mig - minns inte
denna person är min älskling - har ingen älskling ja e
denna person har jag bråkat med många gånger - mamma
denna person hatar jag -
denna person vill jag lära känna bättre - är bra som det är nu
denna person pratade jag senast med på msn - jennifer skulle ja tro
denna person pratade jag senast med i telefonen - anders
denna person har jag sovit med i någon annans säng - haha jaru
denna person har jag sovit hos - jennifer
denna person har jag käkat god mat med - ellen och jennifer
denna person va jag senast med på bio - mamma, jens och michaela
denna person kollade jag senast på film med - vet inte ja
denna person skrek senast åt mig - mamma
denna person skrek jag senast åt - mamma
denna person är snygg - robert pattinson
denna person saknar jag - julia
denna person är mysig - hähä
denna person va jag senast tillsammans med - bra längesen alltsåå
denna person äcklar mig -
denna person skulle jag ge en halv miljon för att kunna klara sig i cancer - släkten
denna person är bäst - mina tjejor
denna person ska jag träffa nu - ingen, men ska träffa några från laget senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0