far away

men tja, sitter och snackar med empy på chatten litegranna. dricker lite vatten, sjunger med lite i musiken, får lite sms, kollar på bilder, läser bloggar och vill att nån ska uppdatera, ja det är min lördagskväll det kan man väl säga. har inte gjort ett skit sen ja kom hem från jobbet, och planen var väl att jag skulle slå på en film och mysa på lite i soffan. dock hittade jag aldrig den orken att gå den långa biten härifrån till vardagsrummet, och hämta täcke och slå på en film, så här stannade jag helt enkelt. verkar som att min natt kommer sluta bättre än vad jag trodde också, så det är ju king de. nä man kanske ska leta upp lite nya bloggar och lägga till på favoriter, inte mycket till liv men vad ska man görarå liksom. haha..
ja ha en bra natt, så hoppas jag på min egen. tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0