0-0

men tja. uppdateringen ligger ju på noll skulle man väl kunna säga. menmen.
det är söndag, sista dagen på lovet, och det suger stenhårt. men började och avslutade mitt lov iallafall på ett bättre sätt än väntat. åkte till julia i fredags och myste på ett tag, sen for ja vidare och hade det mer trevligt. igår tog jag och ellen en slöpromenad och snackade ihjäl oss. sen på kvällen åkte ja till henne där emelie och markus också var. sen promenerade jag hem, och somnade på en gång. idag stog alarmet på kvart i 8, anna hämtade upp mig vid halv nio och sedan for vi på match. kom hem för en stund sen, ska hoppa in i duschen och sedan tänkte jag ringa alicia. höra lite vart jag ska ta vägen ikväll och så vidare. ska iväg på lite jobbgrejor och jag hoppas på allt i hela världen att det ska gå bra. är l i v r ä d d ....
och ja det var mina sista dagar på lovet de. häjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0