vad gör du just nu

Godmorgon. Jag som skulle lägga mig tidigt igår.. Eller ja, jag gjorde ju det. Skulle egentligen slå på en film men fastnade istället framför en massa program. Så klockan stog väl på kvart över två när jag stängde av teven. Pappa väckte iallafall mig runt elva och frågade iallafall jag skulle hinna ifall vi Andre ringde och sa att vi skulle åka till IKEA snart. Mitt svar blev, Jag är alltid redo. Sen halvsomnade jag om, haha. Låg och myste i sängen en stund innan jag klev upp. Åt frukost och la mig framför Ophras' big give. Släppte några tårar och satt mig här. Lyssnar på Adele och funderar på om vi ens kommer åka in på IKEA idag. Jag hoppas, men man vet ju aldrig.

Ska till mamma idag, också hoppas jag att vädret håller i sig så man kan lägga sig på studsmattan och steka lite. Jag är allt annat än brun just nu, så man måste ju börja ligga i. Sen får vi se vart veckan tar mig, hoppas det blir nått kul iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0