min licke

hej igen vännen.
jag läser det du skriver hela tiden och jag ser att du har det bra, blir glad för din skull. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men jag saknar dig extra mycket ikväll. jag tänker tillbaka på allt som varit. de tårar vi släppt när allt har gått fel för oss, och alla skratt vi delat när vi har löst våra problem. jag vet att jag har stått för mycket onödigt när det gäller våra bråk, men jag är glad över att du stannade kvar ändå. många hade inte gjort det. jag sitter här ikväll och är tacksam över att vi hittat tillbaka till varandra alla gånger, för jag vill inte vara utan dig. jag vet att vi inte har pratat så mycket sen du for, men du ska veta att jag är nära fast att du är långt borta. jag älskar dig

man inser hur mycket vissa personer betyder för en, när man är långt ifrån varandra. vi ses snart, jag väntar fortfarande på dig ♥
you'll be right back


Kommentarer
Postat av: lickEEEE

åh va fin du är!!!!!! jag saknar dig så jäkla mycket, och är så otroligt glad att jag har dig. jag är jäkligt dålig på att höra av mig men det ska jag ändra på!!! jag älskar dig vännen

2011-06-22 @ 00:26:19
URL: http://veraevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0