tisdag

gokväll! har suttit här några timmar nu och grejat med bilder och så vidare. träningen gick bra, var rätt lugnt så det var skönt. igår så blev jag upphämtad av jennifer och bettan, stannade till på macken och köpte lite chirre, sen myste vi ner oss hemma hos jennifer framför johan falk. pratade om allt som hänt senaste dagarna, sen slog vi på en till film innan vi somnade. vaknade runt tolv imorse, senare gjorde vi nån konstig tacogratäng och en vitlökssås som smakade vitlök så det räckte och blev över. sen tog jag mig en promenad hemåt, käkade och sen åkte jag och tränade. imorgon ska jag kanske vara med julia s, sen på kvällen har jag match med Ulaget. skulle sitta fint med en bra match, då kan jag somna osur sen. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0