The back up plan

Hej. Kom hem från jennifer för lite mer än en timme sen. OJ SHIT vare enda jag fick fram när alarmet ringde vid halv tolv. Det kändes som att jag hade sovit i max 5 minuter och jag var väl mer eller mindre som en zombie. Känslan var att jag aldrig varit så trött förut, fast det har man ju säkert varit. Men det var min andra tanke typ.

Jag och jennifer hade iallafall dödligt kul igår. Klockan gick och vi satt mitt i natten och skrattade åt allt, iallafall jag. Jag knäppte 320 bilder på henne igår, så jag tänkte sätta mig lite senare med dom och redigera lite. Men först ska jag gå över till johan och fira honom med lite släkt.

Har varit ledig från fotbollen några dagar nu, och kommer vara till på tisdag. Ganska skönt ändå. Så jag hoppas iallafall på att åka in på IKEA nånting och handla grejor till mitt rum. Känns väldigt behövligt då jag inte har nånting att lägga alla grejor på eller i. Vilket resulterar i att jag har alla saker på golvet, ser förjävligt ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0