söndag

men hej, uppdateringen har sugit senaste tiden, men har man kul så har man.
kan ju berätta litegranna vad som hänt senaste dagarna. : vaknade upp hos jennifer i fredags, sen åkte vi in på birsta med ellen och handlade lite. sen på kvällen åkte vi till alicia, och hade hur kul som helst. jäkligt trevligt folk, god mat och så vidare. senare for jag, jennifer och ellen vidare. jag och biffen spenderade även natten där.
i lördags gick jag och ellen till bergeforsen och hämtade mopparna hos alicia, käkade sen i timrå och sen vid fem åkte vi till bsk för lite jobb på anna-karins fest. åkte sen hem hit till moder jord, sen skjutsade B in oss till stan, träffade lite folk och sen for vi hem några timmar senare med W.
varken mamma eller jens hade lämnat någon nyckel ute när dom kom hem, så efter många om och men slutade det med att ellen klättrade upp på stegen som går till balkongen.
mennn nu ska ja käka lite mat, sedan har jag match på bsk. första seriematchen för mig skulle man kunna säga, så jag önskar mig själv ett lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0