livet leker

gokväll, sitter i soffan och ska snart gå och lägga mig. första natten på bra länge som jag sover hemma känns det som. ska faktiskt bli skönt, saknar dock jennifer vid min sida, hon har fått stått ut med mig i flera nätter nu. gud, att hon orkar.. hade iallafall jääkligt kul igårkväll. jag och några tjejer till va hos bea och hade skitkul. sen drog vi på max, och sen for jag, julia och jennifer och sov hos julia. 'åt gofrukost på julias inglasning imorse, sen följde jag med jennifer och bettan på synsam och hämtade jennifer nya snygga brillor, sen släppte dom av mig hemma. lagade mat, sen for jag på samling på bsk. vann matchen med 2-0 och det känns skitbra, min tredje damseriematch och jag har hållt nollan i alla tre. hatar att säga så, men jag är bara glad över att det går bra nu. hoppas det håller i sig. missar dock nästa match på söndag, åker ju på kryssning på lördag så jag hinner inte hem. ska dock bli kul med kryssning med jullan ;)

har iallafall haft skitkul än så länge på sommarlovet, det har gått en vecka imorgon och vi har startat det kungligt och detta kommer bli hur jävla bra som helst!

har knäppt en del bilder med telefonen som kommer upp snart, ska försöka vara mer aktiv med kameran också så håll ut. hihi godnatt, är överlycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0