landslide

Hejsan. Efter att jag varit hos Johan så mötte jag upp Ellen och köpte mat. Vi skulle sätta oss någonstans ute, men det började precis spöregna. Så vi satt oss i lekstugan utanför plåtslottet, haha bra fula vi är. Vi käkade iallafall våran mat och pratade på en massa tills regnet slutade. Det var ju faktiskt riktigt mysigt måste ja säga!



Sen följde hon med mig hem en stund, satt vid datorn och sen skjutsade mamma hem henne när vi skulle in till stan. Jens bjöd med mig, mamma och Johan på lite fotboll med hans innebandy lag. HAHA fyfan va jag skämdes när vi kom dit. Jag och mamma var dom enda tjejorna där, så till en början ville jag inte ens vara med. Men det slutade naturligtvis med att jag sprang runt där på planen ändå och gjorde bort mig. Fick iallafall göra ett mål, haha..

Tänkte faktiskt gå och lägga mig om en stund då jag lägger mig skitsent och vaknar sent. Hatar att sova bort dagarna, bra onödigt ju ;) Förhoppningsvis åker jag och pappa in på IKEA imorrn också och handlar lite. Hade varit skönt med lite ordning för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0