jag gråter bara i regnet

Jag lät det gå, sväva på moln. Tills du slet mig i stycken, spotta på mina sår.
Men ser det ut som att jag sörjer dig? Mer som om jag höjer dig.
För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag, jag gråter bara i regnet.

Du vill veta vad jag tänker, men baby om det ändå var så enkelt.
Men varför vill du stå med mig i regnet? Varför vill du riva ner mitt stängsel?
Baby jag vet ändå vad som händer, så jag gråter bara i regnet.

Gav dig allt, allt jag kan ge. Ville ha mer, det är så du är.
Ensam är stark, det är så jag blev. För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.

Du vill ha varmt, du vill ha kallt. Du vill ha hav, du vill ha land.
Du vill ha vitt, du vill ha svart. Du vill ha mig, du vill ha allt.
Jag gav dig en chans, men det tog mig ingenstans. Du vill veta vad jag tänker,
men baby om det ändå var så enkelt.

Jag gråter bara i regnet, så baby du kan ta av dig ditt regnställ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0