ikea

hejhej, sitter i sovtröjan fortfarande och har inga planer på att ta av den dom närmsta timmarna heller. är skittrött, hade svinsvårt att somna igår så det blev rätt sent. blev inget med julia nu på dan, så jag tror det blir ikväll efter min match istället. så vi märker väl :) imorgon hoppas jag att jag och pappa åker in på ikea och handla lite till rummet, så jag slipper ha alla grejor på golvet. det har stått still där inne sen vi målade om, men snart så. kommer ju komma HEMSKA före, och bättre efterbilder. haha fyfan hur det såg ut innnan alltså... men det blir väl lätt så när man har haft det exakt likadant sen man var 6. haha

vart en tråkig liten onödig text dehär, menmen. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0