hot day

hej onsdaG! har varit en jäkligt bra dag må ja säga, även fast jag bara varit för mig själv. som ni såg i förra inlägget så låg jag ute på balkongen och stekte lite. - knäppte dock den här bilden när jag kom hem från kreta, men vill jag se ut sådär resten av sommaren måste ja ligga i. haha

satt iallafall på musiken inne vid datorn och hade det hur skönt som helst helt enkelt. tog mig en bok och läste några sidor gjorde jag också, är bra glad idag ja :) man känner verkligen att sommaren typ är här nu, på fredag går jag ut ettan och det känns så jäkla skönt. och fan va detta år har gått snabbt, så jag hoppas resterande två år rinner förbi också. bara 2011 har gått snabbt, känns som att jag inte varit med om så mycket nytt, roligt, och tråkigt på så kort tid. det har hänt så mycket oväntade saker att jag knappt kan tänka mig hur resten av året kommer bli. ser iallafall fram emot 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0