hometown glory

Ditt äldsta hångel? - 86 kanske.
Hur många har du varit riktigt kär i? - jag säger en. men idag är jag tveksam om ens det.
Vad tycker du om kärlek? - oslagbart skulle ja tro. iallafall när det är bra
När kramade du någon sist? - igår
Saknar du någon speciell person? - ja
Har du svårt för att bli kär? - det tror ja
När kysste/hånglade du med någon sist? - förra helgen
Ångrar du det? - nej
När fick du senast en komplimang? - igår
Har du hånglat med någon av samma kön? - haha ja
Är du ensam nu? - japp
Vill du ha barn? - jo

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful? - JA
Hånglat med fler än 5 pers? - ja
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - om man räknar med tjejer så
Gjort något riktigt dumt? - ja
Gjort något du verkligen ångrar? - japp
Varit nykter på nyårsafton? - ja
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - har ja säkert
Blivit tagen av polisen? - nej
Fått din mamma att gråta? - ja
Slagit ner någon? - haha nej
Skämts över dina föräldrar? - ja
Skämts över dig själv? - jämt
Sagt jag älskar dig och menat det? - ja
Tagit droger? - nej
Varit kär i någon du inte haft chans på? - vet inte

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - förutom mig själv så typ ellen kanske
Såg dig gråta? - pappa
Fick dig att gråta? - nått på teven
Du delade en cigg med? -
Du gick på bio med? - ulaget
Skällde på dig? - mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - haha ja
Kramat någon? - ja
Kysst någon? - nej
Köpt någonting? - ja
Sjungit? - ja
Haft sex? - nej
Saknat någon? - ja

VAD:
Längtar du till mest just nu? - gatufesten, lassew, rihanna och thailand
Har du för kläder på dig? - jeans och ett linne
Ska du göra i sommar? - må så jävla gott
Åt du senast? - en macka
Har du för mobil? - Iphone
Vad köpte du senast? - mat.

VEM/ VILKA:
Slog du senast? - ingen aning
Fick du sms från senast? - ellen
Pratade du med i telefonen senast? - mamsi
Älskar du? - mina fineste vänner, och familjen

ALLÄMNT:
Har du pussat en groda? - klart jag har
Kan du hjula? - haha inte va ja vet
Biter du på naglarna? - ibland
Är du EMO? - nej :)
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - skulle ja säkert, om jag vågar är en annan femma
Har du sjungit inför publik? - hm ja
Är du hungrig? - nej
Är du blyg? - j a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0