hey ho

tjabba! ska bara skriva lite snabbt sen ska jag gå och lägga mig.
har precis kommit hem efter att ha gått från bergeforsen.

jag gick ju som sagt och åt med julia & madde förut, köpte mat på indiana sen gick vi och satt oss i skuggan på en filt och käkade. sen låg vi där i flera timmar, hur skönt som helst må ja säga! jennifer kom en stund efter att vi gått upp till mig, sen blev vi upphämtad och for till bergeforsen. slog på några filmer, sen åkte några av oss till max och köpte mat. sen blev klockan 00.00 och älsklingsjennifer stog och sjöng jättefint för mig <3 haha.. åkte tillbaka till jullan och madde i bergeforsen och käkade. och tillslut gick jag hem, har match imorgon så ja vill inte vara uppe hela natten.

nu ska ja försöka sova och ladda inför match imorgon :) sen vid 6 kommer lite släkt och firar mig.
älskar att fylla år alltså, bra kul de. jamen sov gott då, tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0