guldkotten

hejsan, det är kokhett ute och den här dagen har ju varit ganska skoj den. har dock varit väldigt trött idag, hade skitsvårt att somna igårkväll och sen när jag väl gör det ringer det och jag blev vaken en halvtimme till. MENMEN. vandrade iallafall till skolan imorse för att klä treornas vagn. stog uppe på det där flaket hur länge som helst kändes det som, det var skitvarmt ute och jag vet inte hur många snören jag har klippt idag, haha. sen gick vi och kikade lite på guldkotten, var dock inte så mycket kvar men. tog oss en hamburgare sen åkte vi hemåt. bettan släppte av mig, jennifer och julia på indiana där vi tog oss en sallad. ochh sen gick vi hem till mig. jeffi drog för ett tag sen, julle fixar sig och jag sitter här och gör ingenting. medan alla andra ska iväg på studenfirande så åker jag ner på bsk och tränar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0