chicken

hänger här i mörkret, kom hem från jennifer för ett tag sen. åkte dit vid ett, sen dess har jag varit hos henne. har käkat och snackat på som vanligt bara, lika trevligt som vanligt :) hon ska till stockholmo imorgon så jag struntade i att sova kvar, ifall orken känner att den vill sova ut imorgon.      uppdateringen suger för tillfället, inga bilder knäpps och jag sitter knappt vid datorn heller så. men det kommer väl. imorgon åker ellen tilll italien, kommer sakna jäntan, men en vecka ska jag nog överleva. sen slutar vi ettan på fredag, och alicia åker även till oslo för hela sommarlovet då också........ sen på söndag fyller ja år, så det är ju kul.
har inte allt för mycket att säga. så ja lägger ner, tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0