alicia

hej vännen ♥

inte många dagar kvar tills du åker nu.. jag har nästan samma känsla som förra sommaren då det var jag som skulle flytta, fast nu är det jag som stannar och det är du som åker. man undrar hur det kommer bli. kommer jag att trivas? är det här rätt? kommer jag ens ha kul? 
men jag är så himla glad för din skull. jag vet att du har tvekat flera gånger, men du kommer ha det så grymt roligt där borta. du kommer få umgås med din syster hela sommaren och du kommer säkert träffa underbara människor där borta, du ska nog se att tiden rinner iväg. vi ses snart igen, du kommer ju tillbaka alldeles strax.

jag kommer inte träffa dig på en hel sommar, och jag kommer sakna ihjäl mig efter dig. men jag vet att du kommer ha kul, och försök att inte tänka på allt här hemma. njut av stunderna där istället så ska du se att tiden går snabbt. ha den bästa sommaren i ditt liv, och ha roligt åt mig med! jag älskar dig väldigt mycket

vi ses snart, jag väntar på dig ♥

you'll be right back


Kommentarer
Postat av: alicia

sara :'( you're making me cry!!! jag älskar dig så otroligt mycket! du får ha en superdupersommar du med!!!!!! <3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3

2011-06-07 @ 19:04:08
URL: http://veraevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0