youtube

Men varför dessa moln? Ena stunden är det varmt och andra stunden ligger jag där på studsmattan och fryser. Så jag gick in, orkar inte sola. Så nu tänkte jag duscha av mig sololjan och vandra bort till pappa. Har inte orkat ta med grejor till och från mina boenden dom senaste veckorna, så idag tänkte jag faktiskt ta tag i detta. Hoppas jag iallafall.

Somnade till en liten stund ute också, haha är så jäkla trött. Min hals mår skit också. Det har inte gått över och det känns som en början på halsfluss. Vore ju väldigt tråkigt de då jag ska först till gävle nu i veckan, sen träffa gamla klasskompisar på fredag, och fotografera en grej på lördag, och fotboll på söndag. Vill ju vara toppfrisk då ju! Haha nämen blir det värre går det bort med penicillin på nån dag bara, så det är lugnt. Men ändå, hatar halsfluss. Suger.

Nej nu ska jag duscha lite, sen vandra bort till pappa. Ska packa lite och sen får vi se. Vi har uppehåll i fotbollen och jag ska fan ta tag i detta med eget ansvar och hålla igång själv. Min plan var att gå ut och springa antingen idag eller imorgon, men som det verkar nu är min halsjävel ivägen. Så nu vart jag planfri igen. Kanske tar med mig kameran och knäpper lite. Vi får se. Men nu ska jag verkligen gå, haha hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0