k

Namn: Sara
Piercingar: 4 i öronen, och en i naveln
Tatueringar: ne men jag vill ha,
Längd: 1.76. känner mig som jorden längsta människa.
Skostorlek: 39
Hårfärg: jag vet inte. typ mörkblond kanske. ne jag vet inte. det är väldigt mycket slingat iallafall.
Fräknar: nej.

Kär? nejelle
Önskar du att du bodde någon annanstans? väldigt sällan. men det händer ju
Tycker du att du är attraktiv? inte ens lite
Dricker du? ja, vatten i mängder
Röker du? nej

Vilket schampo använder du? jag har ingen aning alls vad det heter. men det luktar magiskt
Vilken parfym använder du? dkny
Vad är du rädd för? kryp, bra äckligt. höjder, fast bara när jag känner att jag kommer ramla ner. mörker ibland.
Gillar du att tvätta? nej.
Gillar du berg- och dalbanor? jag har typ åkt det en gång, en liten. har inte vågat mig på nån stor än.

Senaste...

Filmen du hyrde? minns inte va den hette
Filmen du köpte? det minns jag inte ens när det var
Låten du hörde? why do all good thing come to an end
Låten du laddade ner? minns inte
Personen du ringde? micke
Personen som ringde dig? micke
TV-program du såg? top model
Person du tänkte på? pappa kanske.

F
avorit...
Låt: kan inte välja en endaste eller.
Sak att göra: har många favoriter.
Sport: fotboll
Dryck: vatten
Kläder: svarta jeans, och nånting skönt upptill. min one piece är också bra.
Film: kan inte välja en där heller.
Bil: haha jag kan i n g e n t i n g om bilar
Serie: one tree hill

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? ja, en vän alltså
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? nej. vill inte heller
Blivit arresterad? nej,
Träffat någon från internet IRL? jag vet inte, har jag säkert

Antal...

Gånger du varit kär? en
Gånger ditt hjärta brustit? en
Hjärtan brustet på grund av dig? inget vad jag vet
Tjejer du kysst? haha jaru, några stycken
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? några
Gånger ditt namn varit med i tidningen? ingen aning alls

Senaste...
Boken du läste? som om ingenting.
Personen du fick e-mail av? vet inte 
Personen du fick brev av? sjukhuset
Personen du fick sms av? douglas
Gången hela din familj åt middag tillsammans? det vet jag inte
Saken du köpte? en dricka
Vad har du gjort idag? vaknat, ätit frukost, packat grejor, promenerat hit till pappa
Var det kul? nej inte direkt
Brukar du svära mycket? gör ja säkert.
När stiger du upp på morgonen? beror ju på om jag ska göra nått.
Vad har du på dig? underkläder, strumpor och en sovtröja
Vad ska du göra ikväll? spela fotboll
Var har du ont? min handled
Använder du hårspray? japp
Kan du stå på händer? nej
Håkan Hellström eller The Ark? håkan
Salt eller socker? socker
Gillar du ketchup? ja
Är du glad nu? trött
Var du glad igår? ja
Vad dansar du till? musik.
Stockholm är... ? fint.
Göteborg är... ? också fint
Kan du sjunga? nejj
Spaghetti eller makaroner? makaroner.
Land du vill besöka? typ alla. ja nästan iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0