svar på kommentar

juuuuulia om hl:
where are you jobbing??

- Jag jobbar på HL-Display, monterar plast i mängder.....



Tredje dagen är avklarad och här halvligger jag i soffan och är mer än redo för sängen. Efter jobbet blev jag avsläppt på ishallen där ellen var, promenerade sen i värmen hem till pappa, hämtade två tröjor som jag beställt, sen gick jag hem till mamma, och varmt vare. Alldeles innan jag hann till mamma ringde Lotta, så jag tokgick sista biten, slängde i mig några våfflor, bytte om, och åkte sen upp med Lotta till deras hus som dom snart flyttar in i. 400 bilder senare for vi hemåt.

Helgen är planerad och jag tror det blir en bra helg, den bästa på länge. Har inte hänt nånting i mitt liv senaste tiden alltså, så nu jäklar.

Tröttheten kallar och jag ska nog lägga mig alldeles strax. Ellen imponerar verkligen som har jobbat exakt hela sommarlovet hittills, jag är på min tredje dag och vill bara hem. Precis som förra året så tar ryggen stryk och jag ser inte fram emot resten av veckorna. Men men, snart är jag i Thailand med favvosarna och myser, så jag får tänka på det. Haha natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0