red light

Tiden rann visst iväg. Har grejat på rummet i flera timmar, nu är ja klar med det jag hade iallafall. Bilderna kommer nu också. Vet dock inte om jag vågar lägga in förebilderna.... Men jag måste, haha ånej. Måste bara få säga att detta rum har sett precis likadant ut sen vi flyttade dit, och jag var 6 år då. Det är bara affischerna, och kluddet som har ökat....

Aja. Före.




Och efter. Nu måste jag bara få tala lite igen. Det är inte helt klart. Det ska upp småsmå lister längst upp mot taket. Och sängen ska bli dubbel. Teven ska bli platt. Och mer hyllor ska upp.






Rummet är inte heller oranget. Det är rött. Och jag vet inte varför bilderna fick skitkvalle. Dom är inte det på riktigt. Haha. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0