pretending

Hejsan! Några kilo lättare och sitter och väntar på att få äta min första riktiga måltid på hela veckan. MMMMMMM ska bli gott. Har fortfarande lite ont i halsen men jag kan iallafall svälja igen, hihi.

Har suttit i flera timmar och redigerat bilder från bröllopet igår, är fortfarande inte klar. Jill var så jäkla snygg och det var väldigt fint alltihop. Mamsi kom och hämtade mig strax efter efterrätten och jag somnade ganska snart framför en rulle i soffan.

Imorse hängde ja med och lämnade Jens barn och sedan for vi och handlade spik till min nya lilla stuga. Det är på gång. Vet inte om jag sagt nått men mamsi och Jensan har köpt en typ stuga?? friggebod?? barack?? till mig som vi ska bygga ihop alldeles snart. Kommer bli nice.

Men nu ska jag fortsätta redigera lite innan ja käkar. Poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0