pain

Att jag alltid ska ha så rätt när jag verkligen vill tro annat. Jag sa till mamma när vi satt i väntrummet att inte lär vara halsfluss, för det ser inte ut som det när man kikar i myshalsen. Men det känns som det, och jag som är kungen av halsfluss vet hur det känns. Självklart var det inte det. "Så ni får ju komma tillbaka ifall det håller i sig eller om det blir värre"....... Sen börjar hon babbla om att ifall det blir värre skulle vi kolla körtelfeberdiagnosen blablabla.. Så nu sitter jag här, knaprar ipren och önskar av hela mitt hjärta att det inte blir värre. Vill inte bli mer less än vad jag är. Kan knappt svälja och att gäspa är fan döden. Vill skrika men då kommer det fram ett litet hest fult ljud så till och med det skiter sig. Men man får väl iallafall se fram emot när iprenen hjälper och morgondagen. Ska umgås med familia på furuvik. Blir nog bra det.

Sitter här och tycker typ synd om mig själv, mår ju skit. Men snart ska vi börja bygga på min egna lilla stuga, då blir jag glad igen. Kommer bli finfint de. Hihi nu säger jag hejdå.

Kommentarer
Postat av: Alicia

krya på dig hjärtevänn <3

2011-07-12 @ 20:32:16
URL: http://veraevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0