over and out

Hejsan, uppdateringen har ju legat på noll nu i några dagar. Men tid har ej funnits. Gatufesten, sena nätter och har vaknat alldeless för sent är anledningen. Idag är jag jäkligt trött, hua. Också hade man ju lovat att hänga med och spela fotboll med Jens innebandylag, haha..

Har iallafall haft väldigt kul senaste dagarna, grymma artister och mycket sång har varit på schemat. Har även åkt lite karusell, och skrikit halsen av mig. Idag känns det som at halsfluss är på gång, men jag hoppas det är på grund av allt skrik på att jag kommer dö, och inte halsfluss på riktigt. DÅ, blir jag less.

Ska slå på en rulle nu och sen ska jag lägga mig och sova som en gud. MMMMMMM gud va ja längtar efter min säng nu alltså. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0