mm

Du heter: Sara
Smeknamn: Sara
Låt som när du är ledsen sörjer till: jag brukar inte sörja.
Beroende av: jag vet inte. luft.
Vad tror folk om dig? inte vet jag. säkert att jag är konstig eller nått.
Stämmer det? säkert
Vad får du oftast komplimanger för? ska vara mitt hår.
Hur får man dig på fall? jag vet inte. inte många som lyckas så.
Brukar du skratta för dig själv? självfallet
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: nått om att killar är idioter
Vem var det ifrån? j.e
Var bor du? sörberge
Trivs du där? japp
Hur svarar du i mobilen? hallå,
Vem ringde du senast? minns inte. för det var längesen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: jag vet inte
Antal timmar sömn inatt: ingen aning
Sov du ensam: självklart, det gör jag alltid
Brukar du komma i tid: ja, oftast
Hur känner du dig nu: vet inte
Vanligaste färg på dina kläder: svart
Vad tycker du om fötter: inget konstigt, alla har ju de.
Vad vem saknar du: alicia
Hade du en bra kväll igår: väldigt
Favorit dryck på morgonen: vatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: vet inte, antingen tidigt, eller sent
Är du blyg? väldigt olika. men är mest blyg
Har du haft en kk? nej
Sysslar du med någon idrott: ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag vet inte
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: allt vi inte kan göra, och lite till
Är du nöjd med ditt liv: väldigt. men det kan alltid bli bättre
Är du bortskämd: ibland. men inte så mycket som vissa kan tro
Vad gör du i morgon: vilar.
Vad är det värsta du vet? äckligt jobbiga människor. när folk ljuger. eller är skitdryg.
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja
Vad är det finaste du fått? vet inte
En speciell dag du minns: nä.
Du samlar på: inget speciellt. men ser gärna att jag har alla converse i världen innan jag dör
Vem ringer du när du är arg/ledsen: oftast ingen
När grät du senast: idag till extreme home makeover
Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara, spendera, och ge lite till min familj 
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja
Är du musikalisk? nej
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Biter du på naglarna: ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0