memories

Fördriver tiden lite till. Kikade tillbaka ett år på bloggen, och jäklar va tiden går alltså. Jag umgicks mycket med helt andra människor än vad jag gör idag. Jag sommarjobbade på hl för första gången och var otroligt lycklig över att det var bland dom sista dagarna. Jag skulle flytta till torpshammar och var skitglad samtidigt som jag var livrädd. Allting var heelt annorlunda då, och jag är glad att det är som det är idag.

'Jag insåg så jäkla mycket då och släppte taget om gammalt skit. Det var där och då jag började leva på riktigt alltså. 'Jag packade alla mina grejor, blev avsläppt med tårar i ögonen i torpshammar. En och en halv vecka senare var jag hemma igen, med glädje kan jag lova. 'Jag fick min första lön någonsin och spenderade flera tusen på någon vecka bara. Hade ångest över detta men var glad ändå.

Hihi har världens finaste människor omkring mig. Och nu ska jag på birsta med två av dom, måste kila. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0