max

Hejsan! Pappa väckte mig imorse, jag somnade om, sen vaknade ja igen. Började hänga upp kläder och städa lite på rummet på en gång. Måste få upp hyllorna också, fast jag måste ju finna orken till att bygga ihop dom också. Haha..

Igår var jag med Ellen hela dagen typ, vi käkade lunch, åkte in på birsta, var där några timmar, käkade igen, sen tog vi bussen hem. Satt ute i solen en stund, sen åkte hon hem. Gick ut igen, träffade julia, sen var jag med henne hela kvällen. Vi åkte in på max också, kom hem strax innan ett.

Ska snart hoppa in i duschen och fixa mig för kvällen. Ska åka in till biteline och äta med laget där, sen ska jag träffa tjejerna och gå runt lite. Kommer nog bli trevligt de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0