Madeleine

Hejsan. Bra gårdag. Riktigt bra.

Började med att stressa ihjäl mig hemma hos mamma för att jag inte kom därifrån, och för att jag inte visste om jag skulle hinna till hockeyn. Så jag var skitless. Ellen var iallafall grym och kom och hämtade mig. Sen skyndade vi oss till eon och hamnade i fetaste kön. Hängde där ett tag, skrattade åt mig för jag är så otroligt duktig på att vara pinsam, pratade en massa, sen fick vi äntligen köpa våran biljett. Gick in, satt oss på våra platser, och sen började matchen. Ja och den var ju kul att se, sen gick vi hem till Ellen igen och käkade. Efter en stund kom våran skjuts, vi åkte till Madde och var där hela kvällen. Hade jäkligt trevligt må ja säga, tjejer i mängder kan ju bara bli antingen fantastiskt eller katastrof. Och jag tror att vi lyckades faktiskt, långt ifrån katastrof. Hann få mig många fina skratt, åt god dipp gjorde jag också.

Efter jäkligt många samtal och sms, så räddade Micke allt och kom och hämtade oss. Jag och Källman blev avsläppt hos henne, sen pratade vi en stund innan vi slocknade båda två. Sov gudomligt. Vaknade imorse, låg och drog oss en stund, sen gick vi in och åt lite frukost. Sen var hon grym igen och skjutsade hem mig.

Packade mina väskor, sen gick jag hem till pappa i värmen. Är fan less på den nu. Vill ha kyligt nu ja. Aja, idag äter jag kinamat och laddar inför första seriematchen efter uppehållet ikväll. Så nu är det bara att tagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0