lalala

Godmorgon. Jag, mamma och Michaela slog på en film igår. Jag somnade typ tre gånger under filmens gång men jag fattade den ändå, den var verkligen inte superbra men den gick ju o se. Så nu vet ni de. Missing hette filmen förresten.

La mig och sov jävligt gott. Blev dock väckt runt tio av att nån ringde, fast samtalet var ju nått roligt så det gör ingenting. Nu är man uppe och ska inta studsmattan inom kort, Lemons åkte till nån strand så jag är ensam. Måste ju bättra på brännan rejält.

På onsdag hänkar jag med familjen till furuvik, tar med mig kameran och förhoppningsvis får jag med mig några bilder hem också. Vi märker väl. Men nu ska jag ut i solen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0